Re: problem z siecia PILNE!!!

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 00:12:29 MET DST

On Thu, 14 Sep 2000 13:16:17 +0200, luck wrote:
>Jest sobie siec w budynku na NOVELU, i na tym pracuje
>jakis program ksiegowy. I dosc czesto, pare razy dziennie,
>dane zapisane na serwerze nie zgadzaja sie z danymi
>wprowadzonymi na komputerach. Czy ktos sie moze spotkal z programem,
>ktory by kopiowal cos na serwer i porownywal z kopie na serwerze z oryginalem?

Mnie tam wystarczal fc lub comp, copy i edytor bat'ow.

>Co moze byc uszkodzone?
>Koncentratory? Za dlugie kable?
>Wiem ze sa testery do sprawdzenia sieci, ale takie
>urzadzonka za chyba cholernie drogie.

Mozesz zamowic usluge testowania. Przyjdzie czlowiek z testerem ..
i tez wezmie drogo :-)

Siec to bym podejrzewal na koncu, tam sa sumy kontrolne w pakietach.
Choc raz trafilem na taka cudowna karte co przeklamywala jak ktos
jeszcze na sieci "gadal".

- pamiec w serwerze,
- kiepskie drivery
- brak patcha,
- niekompatybilnosc dysk-plyta, karta-plyta, procesor-cache-pamiec,
   lub kombinacji powyzszych.
- podkrecony procesor,
- zaciety wiatrak,
- krzywe zlacze