Re: Kopia Win-98

Autor: El Presidente (el.presidente_at_interia.pl)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 00:03:23 MET DST

"Bogdan" <bogdan_tryt_at_go2.pl> stwierdza:

>Czy mozna zrobić kopie dysku na ktorym jest zaistalowany Windows 98 i pare
>innych programow . Chodzi mi dokładnie o przegranie całego dysku cos w stylu
>,,diskocopy ''pod dosem . CZy jest to mozliwe ?

Jest, jak najbardziej. Na poczatku ustaw sobie minimalny rozmiar pliku wymiany
na np. 64 MB i zrestartuj komputer. Potem zaznacz wszystkie katalogi dysku
zrodlowego (select all), odznacz plik wymiany oraz kosz, przeciagnij zaznaczone
pliki i katalogi do okna dysku docelowego.