Re: VIA vs Intel ?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 21:41:48 MET DST

Hi,

"Radosław Tatarczak" wrote:

> Nie hegemonizuj chipsetow Via:) Jako niefachowiec mam zestaw na Vii i samo
> przeczytanie instrukcji wystarczylo do unikniecia problemow. Po czesci tez
> jest to zasluga markowej plyty. A wszystkie sloty tez mam obsadzone, w tym
> jeden zajety jest tunerem tv:)))

Ja chcę po prostu zabezpieczyć się przed zalaniem potem dziesiątkami postów
i listów użytkowników, którzy wzięli się za konfigurowanie zestawów z chipsetem
VIA i natrafili na jakieś problemy. Chcę tez zniechęcić tych "szpeców" od
komputerów, co to nigdy instrukcji do płyty nie czytali i zaraz po złożeniu
komputera kręcą szynę aż do momentu, w której maszyna w ogóle się nie bootuje.
Jak ktoś podchodzi do sprawy fachowo i poważnie, to uruchomi zestaw z VIA
bez większych problemów i będzie mu to działało.

Swoją drogą instrukcję do mojej płyty jest jedną z moich ulubionych lektur,
a w tej chwili jest prawie dwa razy grubsza niż była na początku :)) Nie ma
to jak dobre notatki :))

Co nie zmienia faktu, że większość użytkowników komputerów nie przeczytała
pewnie tej książeczki więcej niż raz czy dwa :(((

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |