Odp: zielona czy niebieska CD-R?

Autor: Hocus (hocus_at_dronet.gliwice.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 18:53:03 MET DST

Hej!

Czym się różnią? Ano chyba kolorem ;-)))
Generalnie to chyba zależy od odtwarzacza. Niektóre są bardziej czułe, inne
mniej.
Kolega, który nagrywał audio dużymi seriami wypraktykował, że najlepiej
sprawdzały się kompakty sony. Chodziły spokojnie na profesjonalnym sprzęcie
(z którym paradoksalnie ponoć bywa najwięcej problemów :-)))
Verbatim twierdzi, że jego CD-ki metal azo (ciemnogranatowe) są równie dobre
jak srebrne tłoczone, nie wiem ile w tym prawdy, ale nagrałem na nich dwie
płytki i nie sprawiały problemu (testowane na miniwieży sony i zestawie
technicsa).

Pozdrawiam
Hocus

Użytkownik Xeron <pryzma_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39c23117_at_news.vogel.pl...