Re: zielona czy niebieska CD-R?

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 19:12:07 MET DST

Xeron wrote:

> Witam!
> czy ktos wie czym się różnią płyty zielone od niebieskich?
> wiem, że do audio najlepsze są złote, ale czy te dwie pierwsze też sie
> nadają?
> pozdrowienia

Ja mam takie doświadczenia:
audio = złota (lub żółta jak kto woli)
data = złota lub niebieska (Verbatim)
Bo na zielonych wszystkie znane mi CD-ROMy czytały z maksimum x10 (i to
przerywanie)
(ale jest zaleta zielonych: czasem miewałem problemy z odczytaniem
niebieskich na CD-ROMach o prędkościach mniejszych niż 8, a z sielonymi mało
kiedy)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|