Re: winchip - pytanie

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 15:05:36 MET DST

> Jakie najnizsze wymagania co do chipsetu plytu glownej mail winchip np 225.

Winchip został zaprojektowany, aby być zgodnym ze starszymi płytami głównymi,
czyli powinien (przynajmniej teoretycznie) chodzić na wszelkich VX-ach, HX-ach,
TX-ach i, oczywiście, późniejszych chipsetach innych firm. Kiedyś, jeszcze jak
Winchip był w IDT, na jego stronie widziałem, że BIOS powinien być z 15.07.1995
lub nowszy. Jednak ja kiedyś miałem płytę głównš na VX-e firmy NoName, chciałem
wstawić do niej Winchipa 200 MHz i nie poszedł.
pozdrawiam
Krzysiek