Problem z modemem

Autor: xg (xyh_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 15:12:29 MET DST

Mam modem 3com U.S.Robotics 56k Message. Ma funkcję automatycznej sekretarki
i przyjmowania faksów przy wyłączonym komputerze.

Jednak jak wyłączę kompa (AMD k6-2 333/ atrend 5220, riva tnt2, 128 RAM) i
zostawię włączony modem to potem nie mogę włączyć komputera. muszę wyłączyć
modem, na chwilę wyciągnąć wtyczkę od kompa z kontaktu, włączyć go i dopiero
potem włączyć modem.

Kilka dni temu założyłem sobie SDI i to samo dzieje się z tym modemem
(ericsson). Czytałem gdzieś że trzeba podłączyć modem do innego gniazdka niż
komputer ale to nic nie daje.

help!

Pozdrawiam
xg