Plyta Abit BE6-II + Celeron 633 --- pomocy !

Autor: j3898_at_hotmail.com
Data: Fri 15 Sep 2000 - 12:18:03 MET DST

Czesc!
Mam plyte Abit BE6-II, karte Riva TNT2 M64, procesor Intel Celeron (II
?)
633 MHz. Wydaje mi sie, ze procesor wymusza czestotliwosc FSB 115 MHz,
przez co AGP chodzi na 77 MHz (zamiast na 66), a PCI na 38 MHz.
Probuje zmieniac ustawienia w BIOSie w SoftMenu, lecz powyzszy stan
wystepuje przy ustawieniu najnizszych wartosci (mnoznik, czestotliwosc
na 66, AGP/FSB=2/3, PCI/FSB=1/4). Gdy zmienie czestotliwosc FSB
na wyzsza, od razu AGP i PCI chodza szybciej. Nie moge tego zmniejszyc!
Czy to zabezpieczenie procesora przed przetaktowaniem? Jak to
zmniejszyc?
Obawiam sie o moja karte graficzna, czy nie wysiadzie przy takiej
czestotliwosci - czy bardzo mi to zagraza?
Plyta ta ma tez mozliwosc ustawiania wszystkiego za pomoca zworek - czy
wtedy uda mi sie to zmienic? Nie znam sie za bardzo na tym :( i nie chce
niczego zepsuc.Procesor jest na plytce podlaczonej do plyty glownej
zlaczem
Slot1. Czy na tej plytce mozna w jakis sposob zworkami poradzic sobie
z tym problemem?
Uprzedzam, ze nie chce podkrecac procesora - chce zwolnic moja plyte ;-)

Prosze o pomoc...

P.