Pomocy! Jestem kompletnie z a l a m a ny :__((( Buuuuu....

Autor: Mr.Jack (mrjack_at_cavern.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 11:59:17 MET DST

Jakis czas temu (rok?) kupilem 3dfx voodoo 3 2k. Wszystko bylo ok, ale do
czasu. Jakies pol roku temu zaczal sie moj koszmar.
Trwa on do dzis - gry chodzace pod Glide i OpenGL smigaja, zas te chodzace
pod DX - zawieszaja sie. I nie ma tu znaczenia czy dopiero wszedlem do gry,
czy juz jakis czas gram. Potrafi sie zawiesic w kazdym momencie - nawet przy
wejsciu do menu.

Co robilem by temu zaradzic? Chyba wszystko. Reinstalowalem windowsy,
sprawdzalem pod dx6.1, dx7.0, dx7.0a, dx 8.0beta... To samo. Wykluczam wiec
wine dx. Zmienialem tez sterowniki do karty - na kazdych bylo to samo.
Podejrzewalem, ze to uklad na karcie jest zwalony. Ale nie. Na innych
kompach - w pracy, dziala, nie wiesza sie. Nie wiesza sie tez nic pod Riva
128 ZX, na tym samym sprzecie. Wymienilem juz plyte glowna (mam teraz
Gigabyte ga 5aa z udma66), procesor (z amd k6-2 350 na k6-2 500),
zamienialem, powiekszalem, pomniejszalem pamieci (mialem z pracy),
wyciagalem modem (zoltrix phantom), wyciagalem karte dzwiekowa (SB 128
pci)... I nic. Tak naprawde wymienilem caly komputer procz obudowy,
zasilacza (i ofkoz karty sb i modemu) i nic... Wczoraj kupilem sobie Geforce
2 Mx, majac nadzieje, ze to mimo wszystko wina karty i sterownikow. Jednak
na prozno - geforce tez wiesza sie pod dx (pod opengl smiga jak szalony).
Mam dysk Fujitsu 13GB Udma 66, 5400 obr/min). Czyscilem tez wszystkie uklady
z kurzu - tez nic. Jedyne co mi pozostalo do wymiany to zasilacz 230 W, ale
szansa ze to cos da jest raczej znikoma. Stracilem juz cala nadzieje...

Jesli ktos jest w stanie mi pomoc - bede wdzieczny do konca zycia :_(
Wydalem juz kupe pieniedzy na wymiane sprzetu i nadal stoje w miejscu.

Dlaczego karta wiesza sie pod DX (D3d) a nie przy pracy w opengl i glide
(gdy uzywam 3dfx)? Dlaczego nowiutki geforce postepuje tak samo jak 3dfx?
Jesli to wina voodoo to czemu geforce siada? Jesli wina pozostalego sprzetu,
dlaczego Riva ZX 128 dziala????

Ide sie powiesic...

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki