Odp: problem z siecia PILNE!!!

Autor: IT-C (http://www.it-consulting.prv.pl) (info_at_it-consulting.prv.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 11:18:18 MET DST

Użytkownik luck <luck_at_war-net.hm.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39c0b2f9$1_at_news.vogel.pl...
> Witam
>
> Jest sobie siec w budynku na NOVELU, i na tym pracuje
> jakis program ksiegowy. I dosc czesto, pare razy dziennie,
> dane zapisane na serwerze nie zgadzaja sie z danymi
> wprowadzonymi na komputerach. Prawdopodobnie
> jest zwalona siec (dane przechodzace przez siec sa
> znieksztalcone?). Czy ktos sie moze spotkal z programem,
[...]

A ja pytanie mam takie: jaka baza? dbf-y, jakieś inne pliki czy może jakaś
transakcyjna?

Objawy świadczą raczej o jakimś czymś na współdzielonym dostępie do pliku z
danymi. Napisz coś o tym.