Re: Radio w PC

Autor: Bogdan Drozd (bodro_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 09:54:17 MET DST

"Michal Kawecki" <kwinto_at_poland.com> napisał:

> A pytanie o ten "tuner" przypomniało mi wyśmiewane kiedyś
korzystanie z
> horrendalnie drogiego kiedyś PC w charakterze kalkulatora... ;-P
> BTW soniaczek? Czyżbyś też był szczęśliwym posiadaczem SRF-SX906 lub
> podobnego cudeńka?

SRF-M43, z synteza typu walkman. Glownie sluzy jako "tlo" dzwiekowe
podczas wypadow bicyklem w plener, ale czasami zabieram do arbajtu i
podlaczam do firmowego kompa, bo - niestety - nie mamy na stanie
niczego grajacego(no, moze mp3 z sieci, ale ja wole zywe radio)

--
Bogdan Drozd, Czluchow
mailto:bodro_at_klub.chip.pl