Re: Trochę OT: Cdrom jako żródło audio

Autor: Pierre (pkolt_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 02:29:40 MET DST

> Swego czasu czytalem na ktorejs z grup ze wystarczy podac takiemu napedowi
> jedynie +12V i dziala samodzielnie jako prosty odtwarzacz CD.

dokladnie tak jest.
kiedys to samo chcialem zrobic z cd 4x.
dzialalo doskonale, nawet pod zwyklym zasilaczem (takim, co sie wklada w
gniazdko).
potem sie wycwanilem i chcialem go podlaczyc do zasilacza od Amatora (ma to
ktos jeszcze :), bylo na nim napisane 12V, wiec glupi podlaczylem i...
spalilem cd.

nicto. teraz chyba to samo zrobie z asusem 36x, bo mi sie troche posypal.

Pzdr,
Pierre