Re: Skaner Mustek 6000P

Autor: Piotr (fonon_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 11:14:00 MET DST

Przypuszczam, że jednak nie! Wypróbowałem kilka sterowników i bez efektu.
Skaner nie padł od razu. Po pierwszych objawach awarii wykazał oznaki
ozdrowienia, ale nie na długo. Do tego jeszcze przed awarią czasem dawało się
usłyszeć stuki podczas skanowania, ale wyniki pracy były poprawne.
Z drugiej strony, awaria wystąpiła, gdy korzystałem z niestandardowego
interfejsu użytkownika.
Piotr