Re: StarOffice 5.2 a MS Office

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 00:34:59 MET DST

On Wed, 13 Sep 2000 09:35:35 +0200, "Marek Pajak"
<marekp_at_poczta.wp.pl> wrote:

>Odczytałem plik Worda z "dysku sieciowego" (Novell) zmieniłem kilka linijek
>za pomocą SO i zapisałem z powrotem w formacie Worda. Następnie ten plik
>chciałem odczytać na innym komputerze (za pomocą MSWorda)... - i kompletny
>zwis MS! Próbowałem jeszcze kilka razy na swoim komputerze. Efekt ciągle ten
>sam - zwis MS Worda próbującego czytać pliki .doc przerobione na SO.

MS tak utajnił format plików *.doc, że czasem sam nie potrafi odczytać
tego co zapisał. Niekiedy widzę to naocznie: sieczka na ekranie.
Co do obsługi wcześniejszych wersji plików .doc, to lepiej nie
wspominać. Chwilami jest to czysta ruletka. Albo taki MS Word Viewer
16bit - chłam niesamowity. Aż wstyd oglądać to co robi z otwieranym
dokumentem (jak da się go otworzyć, bo przy większch plikach, np. 40
stron to potrafi powitac komunikatem, że ma za mało pamięci)

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=