Re: StarOffice 5.2 a MS Office

Autor: Marek Pajak (marekp_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 09:35:35 MET DST

Piotr napisał(a) w wiadomości: <39bd2f2d_at_news.vogel.pl>...
>slyszalem ze StarOffice jest full kompatybilny z MS Office, tymczasem
>podczas wczytywania arkuszy Excelowych ktore zawieraly formularze -
>StarOffice gubi sie... czy o czyms zapomnialem? Trzeba cus doczytac jeszcze
>czy jak? Albo arkusze Excela korzystajace z "analysis tool pack" - w SO tez
>nie dzialaja poprawnie. Jest na to sposob?
To ja dołożę jeszcze jeden kwiatek:
Odczytałem plik Worda z "dysku sieciowego" (Novell) zmieniłem kilka linijek
za pomocą SO i zapisałem z powrotem w formacie Worda. Następnie ten plik
chciałem odczytać na innym komputerze (za pomocą MSWorda)... - i kompletny
zwis MS! Próbowałem jeszcze kilka razy na swoim komputerze. Efekt ciągle ten
sam - zwis MS Worda próbującego czytać pliki .doc przerobione na SO.

Pozdrawiam
Marek
P.S. Mam nadzieję że nie namieszałem w opisie ;-)