Re: Wypalanie -moj 1 raz

Autor: Pszemol (Pszemol_at_polbox.com)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 22:17:44 MET DST

"AlbaLonga" <albalonga_at_kki.net.pl> wrote in message news:39bfcc71_at_news.vogel.pl...
> WinONCD
> Nie używaj do wypalania audio specjalnych płyt - są gorsze

... a jeśli nawet nie gorsze to droższe, bo zawierają
w cenie składkę na rzecz producentów muzyki :-)
Podobno są jednak lepsze do nagrywania muzyki jeśli
ta ma być odtwarzana w starych, np. 7-10 letnich
odtwarzaczach CD.

> Mój typ (cenowy) - Verbatim

A ja nagrywam no-name'y i nie mam żadnych problemów.
Ale prawdą jest, że niewiele nagrałem wiec może
po prostu mam szczęście. :-)
W każdym razie na jakieś 15 płytek nie udało mi się
skaszanić jeszcze ani jednej...