Odp: Re: Jaka karta TV

Autor: warren (eagl_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 21:23:47 MET DST

>nie od chipu ale od tunera( temic,philips itd..)zależy jakość odbioru
>/wymagany poziom sygnału , polecam wzmacniacz sygnału antenowego (np.
25dB)
>pasy znikają jak ręką odjął.

>Czy ten wzmacniacz to to taki, co się montuje w antenie? Bo tego nie
>mam jak dołożyć.
>Może są jakieś wzmacniacze, ale montowane już na kablu?

wzmacniacz zwany "rurkowym" jak sama nazwa wskazuje składa się głównie z
obustronnie nakręcanej rurki ( F-y) , za nim musi być wmontowana wtyczka
zasilająca(12V, z zasilaczem 20zł). Ceny 12-30 zł , jakby go pomalować na
biało to nikt by się nie domyślił ,że to nie kabel. Jak kupowałem to były
dostępne wersje 10 ,15 i 25 dB , w zależności od wymaganego stopnia
wzmocnienia. Poza tym zastanawiałem się nad kupnem wzmacniacza regulowanego
za 160 zł , ten może być przydatny jeśli są podłączone więcej niż 2
odbiorniki (u mnie są 3). Jeśli koniecznie chcesz zobaczyć jak wygląda
wzmacniaczyk puść maila na priv a pstryknę i wyślę fotosa. .I jeszcze jedno
, jak już kupisz to przetestuj odległość w jakiej ma być zamocowany ( u mnie
jak był daleko od zasilania to występowały duchy na Polsacie- coś między
stereo a 3D), jeśli sygnał będzie przestrajał tuner( obraz zciąga w dół i
drży , poziome pasy , skacze) to znaczy , że jest za mocny i trzeba go
wytłumić np. tłumikiem 5 dB (2zł) .

Pozdrawiam i życzę powodzenia

eagl_at_poczta.wp.pl
elKonrado_at_poczta.wp.pl