Jaki środek do smarowanie wiatraka

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 20:24:11 MET DST

Jaki jest najlepszy środek ( pomijając wymianę na nowy ) smarujący łożyska
ślizgowe wentylatora procesora, bo mi skurczybyk zaczął wyć.
Wyczyściłem go i próbowałem najpierw smarować towotem, ale okazało się, że
ten jest zbyt gęsty i wiatrak miał problemy osiągnąć odpowiednie obroty
 dusiło go ;-) ), następnie spróbowałem oleju wazelinowego ( taki od maszyn
do szycia) ten się okazał za rzadki, następnie użyłem oleju wrzecionowego i
po tym wiatrak na pewien czas się uspokoił, ale po tym czasie znowu mu
odbiło.
Po starcie powyje sobie ze 2 minuty i jak już się "rozkręci" to mu
przechodzi aż do następnego uruchomienia kiedy zaczyna wyć po tym jak się
wyziębił w nocy :-)
Proszę o fachowe porady smarownicze :-)

--
TNIJ CYTATY, bo jestem cięty na osoby, które nie tną