Odp: Jakos generowanego obrazu.

Autor: warren (eagl_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 18:13:46 MET DST

Czy ktos ma moze taki zestaw
Guillemot G-Force GTS 2 32MB + Sony G200

Moje pytanie tyczy sie jakosci wyswetlanego obrazu.
Monitor ma calekiem dobre paramtery a jednak cos
mi nie pasuje, mam takie cos ze mruga mi krawedz
obrazu w 1024x 768 i wyzej z lewej strony w dolnej
czesci obrazu z 3cm w gore od start oraz z prawej
troszeczke mniej. Po za tym obraz mi sie wydaje
jakis malo wyrazny, Na karcie Ati 128 nie mam
takiego wrazenie. Wkladalem jeszcze Creative
G-Force Pro 32MB DDR i takie samo odczucie
czyzby te firmy wkladaly jakies lewe filtry.
Mialem jeszcze TNT2 ULTRA Guillemota i to
samo.

- Nie znam przyczyny problemu , ale podejrzewam , że wpływ na jakość obrazu
ma częstotliwość odświeżania. Jeśli sterowniki nie udostępniają
zaawansowanych opcji jak płynna regulacja częstotliwości , to proponuję
eksperymenty z PowerStripem. Ja mam Adi Microscan 5GT na kineskopie
Trinitron i w rozdzielczości 1152x864 nie każda częstotliwość idzie w parze
ze zgodną geometrią.

Pozdrawiam

eagl_at_poczta.wp.pl