Jakos generowanego obrazu.

Autor: SqT (sqt_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 17:30:42 MET DST

Czy ktos ma moze taki zestaw
Guillemot G-Force GTS 2 32MB + Sony G200

Moje pytanie tyczy sie jakosci wyswetlanego obrazu.
Monitor ma calekiem dobre paramtery a jednak cos
mi nie pasuje, mam takie cos ze mruga mi krawedz
obrazu w 1024x 768 i wyzej z lewej strony w dolnej
czesci obrazu z 3cm w gore od start oraz z prawej
troszeczke mniej. Po za tym obraz mi sie wydaje
jakis malo wyrazny, Na karcie Ati 128 nie mam
takiego wrazenie. Wkladalem jeszcze Creative
G-Force Pro 32MB DDR i takie samo odczucie
czyzby te firmy wkladaly jakies lewe filtry.
Mialem jeszcze TNT2 ULTRA Guillemota i to
samo.

A i jeszcze jedno czy samo zasilanie moze miec wplyw
na obraz monitora. Moze to pytanie zabrzmi kosmicznie
dla niektorych ale juz wiele rzeczy widzilem i nie jest
w stanie mnie juz zdziwic tego typu problem.
Fakt mam jakas listwe przeciwprzepieciowa ale cos
co kosztuje 30zl nie moze zawierac zadnych zaawansowanych
filtrow i jestem tego swiadom.

Czy ktos moze cos na ten temat powiedziec, moze kupienie
Ups (przydal by sie pare razy) pomoglo by....

Choc chyba obstawiam na karte.
Nie milem jeszcze zadnej Elsy czy Asus'a ktore sa troch drozsze.
Pozostaje jeszcze Matrox coz czyzby bylo az tak zle z tymi
kartami ze stajni Guillemota i Creativa, coz Ati jakos bylo chyba
lepsze.

Pozdrawiam.