Re: Zepsuta nagrywark Philipsa

Autor: CyboRKg (cyborkg_at_dino.open.net.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 13:00:07 MET DST

Użytkownik Kadziola napisał:

> Ja uzywam Philpsa CDD3610 od ok. 2 lat - wypalilem grubo ponad 1000 plyt i
> wcale
> nie narzekam. Zauwazylem, ze zniszczone plyty to raczej wina uzywanego
> oprogramowania
> a nie samej wypalarki. No i oczywiscie zasada nr 1 - jak pale to nie
dotykam
> komputera.

Trafiles na sprawny egzemplarz, wiec sie ciesz - tyle ze nie masz racji (co
potwierdza ogromny procent reklamacji serwisowych).
To_nie_jest wina oprogramowania, ani zanieczyszczonej soczewki. Niestety
teraz dla kolegi zacznie sie okres gry w ciuciubabke z serwisem - miesiac
sprawnej nagrywarki i znowu kilka zwalonych plytek - i tak na okraglo!
Mialem nieszczescie osobiscie zetknac sie z 5-ma modelami tego typu (sam
mialem dwie) ; wszystkie padly! Znajomy wlasciciel hurtowni, przestal je w
ogole sprowadzac!
Wkurza mnie, gdy ktos pisze: "mam i polecam" , to z reguly wcale nie jest
tak jak im sie wydaje ;-)

--
CyboRKg
UIN 63283712