Re: Zepsuta nagrywark Philipsa

Autor: Proffessor Rudolfix (rudolf_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 11:33:02 MET DST

Adrian <a_konarski_at_yahoo.com> wrote in message
> Mam od mniej wiecej 9 miesiecy dostep dp nagrywarki Philips CDD3610
> Niedawno zainstalowalem Windows ME i Windows 2000. Co moze byc przyczyn,
ze
> z plytami Basf ona w ogole nie chce gadac (juz blad przy zapisie TOC).

Po prostu sie zabrudzila soczewka i tyle. Objaw jest typowy - im gorsza
jakosc powierzchni plytki cdr tym wieksza szansa na jej pad. Dlatego basfy
leca jak muchy ( i inne tez ale w mniejszym stopniu ). Mozesz ja oddac do
serwisu do czyszczenia - zaplacisz pewnie ze 100zl albo wiecej. Mozesz tez
wyczyscic ja sam. 3610 daje sie latwo rozebrac, trzeba zlokalizowac soczewka
i podmuchac na nia powietrzem w sprayu (mozna gdzies to kupic), albo gumowa
gruszka. Lepiej nie dotykac samej soczewki. Ja to robilem juz dwa razy w
odstepie ok. 9 miesiecy i moja 3610 juz 2 lata chodzi perfekt. ( mimo
wszystko philipsa juz nigdy nie kupie - to badziew w porownaniu z tikiem
albo plekstorem).

r.