Re: Zepsuta nagrywark Philipsa

Autor: leon (barnow_at_poczta.arena.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 17:29:36 MET DST

Witam!

Ja również posiadam w/w nagrywarkę. Po roku użytkowania dałem ją kumplowi do
wyczyszczenia (w/g mnie to bezsensowne czyścić soczewkę samym powietrzem - u
mnie na soczewce zgromadził się jakiś tłusty osad, który udało się usunąć
dopiero wodą z płynem do mycia naczyń na wacie na zapałce). Teraz działa bez
problemów. Ostatnio ściągnąłem sobie firmware 3.09 (miałem 3.01) i teraz
nagrywa 700 mb.
Jeżeli Ci zależy na poprawnej pracy nagrywarki (błędy TOC zazwyczaj wiążą
się z brudną soczewką lub rozregulowanym mechanizmem), to polezam
czyszczenie własnoręczne - w serwisie tak wyczyszczą, że będziesz musiał
czynność powtórzyć za miesiąć (jest to oczywiście tylko moje subiektywne
odczucie - nie chcę nikogo urażać), lub dać komuś, kto to już wcześniej
robił. Na pewno to nie jest błąd windozy.

miłej roboty ;-)

    leon

P.S. stąd możesz ściągnąć firmware 3.09 :
    ftp://asco.dhs.org/pub/Driver/CD/PHILIPS/flashdriver.exe
lub
    http://www.pc.be.philips.com/service/cdrw.html