Re: Re: HDD IBM 5400RPM a 7200RPM

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 00:44:24 MET DST

| Ależ jest tam pełna informacja!

Zgadza sie (znalazlem nieco pozniej). Widac w pospiechu zbyt duzo informacji
umknelo mi przy przegladaniu serwisu.

| Dzisiaj robiłem przegląd, bo też się przymierzam do zakupu i znalazłem
| wszystkie parametry. Zrobiłem sobie nawety ściągę, ale jest ona
| w robocie na dysku, więc jeśli ci zależy - mailnij do mnie a ja ci
| to jutro poteślę (albo wstawię na grupę, jeśli będzie takie
| zapotrzebowanie społeczne :)

Nie koniecznie ale dzieki za propozycje (chyba ze wlasnie "spoleczenstwo" ;)
wyrazi chec posiadania takowego spisu).

| Generalna zasada jeat taka, że te dyski, które mają na końcu
| oznaczenia literki 'AH' mają 7200RPM i 2MB bufor, ale za wyjątkiem
| jednej serii, bodajże MFD3xxxAH.

Jeszcze nie wnikalem w analize oznaczen.
Teraz jednak zaczynam powaznie zastanawiac sie nad najnowszym z serii QUANTUMow
t.j. ICT20. Z danych zamieszczonych przez producenta w serwisie WWW wynika ze sa
niesamowicie ciche i bija pod tym wzgledem nawet Fujitsu (idle - 27dB, seek -
<30dB)!!!

| BTW dzwoniłem w kilka miejsc w Katowicach i nie znalazłem tych
| dysków, które mają 7200/2MB. Zna ktoś taki sklepik?
| No i żeby dawali gwarancję dłuższą niż rok

Niestety ja na ten temat nic nie wiem (w Warszawie daja na te dyski 3 lata
gwarancji).

3m sie
P.