Re: problem

Autor: Grzegorz (grzegorz3_at_kki.net.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 01:39:54 MET DST

>p.s. pewnie popsuło się coś z DirectX'em (takim shitem co bez niego zadna
>gra nie chce chodzić - pewnie instalowałeś jakąś nową grą i tamta
defaultowo
>zainstalowała starego DirectX'a) polecam zaciągnięcie DirectX'a 7a pol
(broń
>Boże 8!!!!) jak nie pomoże to zainstaluj gry od nowa (savy chyba zostaną
>:-))

Instalowałem już "Toke" ponownie i był problem bo nie chciał wejsc DirectX
ktory ta gra proponowala ale po trudach weszlo.
I nic nie pomoglo tylko jedna gra ruszyla nie w pelnej wersji a pozostale
dalej nic (w tym instalowana "Toka". ????

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl