Re: problem

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 08:44:38 MET DST

no to rzeczywiście masz problem !!!
a moze by tak na spacer z psem albo z kolegami w piłke pograć - zdrowiej
nie mozna tylko cięgle przed kompem siedzieć bo pole magnetyczne szkodzi
płodności i w ogóle ........

p.s. pewnie popsuło się coś z DirectX'em (takim shitem co bez niego zadna
gra nie chce chodzić - pewnie instalowałeś jakąś nową grą i tamta defaultowo
zainstalowała starego DirectX'a) polecam zaciągnięcie DirectX'a 7a pol (broń
Boże 8!!!!) jak nie pomoże to zainstaluj gry od nowa (savy chyba zostaną
:-))
i pamiętaj zeby odczasu troche tlenu wdychac

p.s.(2) pewnie masz nie oryginalne gierki !!!!!!!! :-)))
p.s.(3) k. graf. Sis 8 maga - pewnie shit zintegrowany z płytą a komp
kupiony w supermarkecie w super promocji ??????? ( total shit !!! )