Odp: buczenie w glosnikach

Autor: warren (eagl_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 18:59:28 MET DST

Czesc!
    Tez mam pytanie...mam podlaczony komputer z telewizorek(dzwiek i wizja
S-Video). Jednoczesnie z telewizorem moj komputer dzieli antene kablowa. I
teraz kiedy ogladam na telewizorze swoj komputer to jest zaklocenie fonii i
wizji (buczenie i falowanie obrazu pewnie z ta sama czestotliwoscia) dopoki
nie odlacze telewizor od kablowki. Gdzie szukac bledu. Komputer jest
dobrze uziemniony.

Tv kablowa ma inny potencjał na masie , u mnie było to samo dopóki nie
zamontowałem separatora masy( dostałem go razem z kupą gadżetów jak
wzmacniacze , tłumiki , końcówki itd od montera kablówki za nagranie 1 CD ).
Rewelacja , po roku nerwów w kilka minut rozwiązałem problem, polecam.

Pozdrawiam

elKonrado_at_poczta.wp.pl lub eagl_at_poczta.wp.pl

Ps . a tymczasowo jeśli chcesz , odłącz całkowicie uziemienie od kompa , też
powinno pomóc.