Re: HDD IBM 5400RPM a 7200RPM

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 18:58:15 MET DST

On Mon, 11 Sep 2000 20:42:08 +0200, "PeterPan"
<ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Lepiej nie bo moze sie okazac ze niektore maszyny sa madrzejsze od swoich
>wlascicieli (na wszelki wypadek dodaje iz nie jest to jakakolwiek aluzja do
>Ciebie) ;).

Hyhyhy, a może jakby katarynia nalać tego oleju do środka, to
przestałaby stwarzać tyle problemów?

>Z tym pomyslem rowniez sie nie zgadzam - mi zalezy na wyciszeniu kompa a nie na
>tym zeby fajnie prukal ;).

A nie chciałbyś, żeby komp Ci startował z odgłosem odpalanego
Harley'a? :))

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.hg.pl - wyciszanie wiatraków