Problem z wyjmowalnym dyskiem

Autor: Albert (albert_at_frugo.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 14:18:14 MET DST

Witam

Od czasu zainstalowania dodatkowego dysku wymiennego
zaczęły się moje problemy. Po odpaleniu W98 zatrzymuje
się na chwilę i po dopiero ok. minucie wyświetla zawartość
pulpitu jak potrzeba. Potem w trakcie pracy co kilka minut
zawiesza się na ok. 1-2 min (notorycznie przy wyświetlaniu
okienek z listą dysków)
Dysk z systemem: - partycja podstawowa: 2 Gb, rozszerzona ok 2,3 Gb
Dysk wymienny: - partycja podstawowa: 1,2 Gb
Nie mam zainstalowanych żadnych programów na dysku wymiennym.
Za wszelkie propozycje będę wdzięczny.

Pozdrawiam
Albert

albert_at_frugo.pl ; UIN:51628951