Re: Soft potrzebny!

Autor: Michał Wysocki (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 13:48:03 MET DST

sprawa jest taka
chce kopiować pliki przez sieć do laptopa, ale problem polega na tym że on
nic nie ma na dysku. W stacji dokującej jest karta sieciowa ISA PnP. Jak ją
zainstaluje w moim kompie to wszystko jest OK io=0x240 IRQ=15. Kopiuje na
dyskietke wszytkie pliki potrzebne do sieci w dosie (net.exe, protocol.ini
itd)
Wkładam karte do laptopa, odpalam system i driver od siećówki pokazuje mi
'harware dont respond' (czy jakoś tak). No to zaczołem na chybił trafił
zmieniać IRQ i IO w protocol.ini, ale nic to niedało, driver wciąż nie widzi
karty. Wiec potrzebny mi programik co wykryje adres karty i jej przerwanie.
Bios ma z 4-5 lat i tam nie ma nic na temat PnP.
A tak wogóle to biosy AMI przynajmniej pokazują IRQ kart PnP, a tu nic
kompletnie!

PS.