Re: Soft potrzebny!

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 12 Sep 2000 - 08:34:45 MET DST

nie bardzo rozumiem tej bzdury ????
jeżeli coś instalujesz w dosie - to najczęściej jest programik instalacyjny
który umieszcza odpowiednie wpisy w pliku config.sys i autoexec.bat
jezeli takowego nie ma to trzeba wpisać samemu (te wpisy to ustawienie
zmiennych globalnych i zainicjowanie sterowników - i tu najczęściej można
jako parametrów uzżywać wartości IRQ DMA itp.)
jeżeli nadal masz problem to przyczyną moze być takze to ze BIOS na starcie
przydziela kartom przerwania - trzeba tam pogrzebać
 p.s. jeśli chodzi o to ze dwa różne kompy ustawiają sobie zasoby na dwa
różne sposoby to jest to jak najbardziej normalne ( jeśli w BIOS'ie
namieszane i sterowniki odpalone z różnymi parametrami przerwań )

a w ogóle to... oooo cccco .......chooooodzi ?????
(nie piszesz nawet jakie urządzenia i tak dalej, i po co ci DOS ??? -
wszystkie nowe gry robione są pod windows)