Re: ACPI + Win ME

Autor: Marcin Boruch (Marcin_Boruch_at_california.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 17:57:42 MET DST

>......nie miałem okazi testować Windows ME

Wiec sie nie wypowiadaj.

> ale jak mi wiadomo to jest poprawiona wersjia Win98 to oznacza to samo
czyli
> wielkie gówno, a tak na marginesie Windows to wielka pomyłka, windows to
> jeden wielki błąd

Jednym wielkim bledem jest to ze jestes w sieci
i uzywasz tego "gowna". Nigdy chyba nie pojme
co zmusza takich jak ty do uzywania windows.
Jak czegos nie jadam, to do ust sobie na sile
nie pcham i innych nie namawiam.

> Pazdrawia wielki przeciwnik Windows I Billa

Hie, hie...nie pozdrawiam.

     Marcin Boruch
mail-to:zabka_at_polbox.com