Re: ACPI + Win ME

Autor: Rafał K \ (rafi_at_raptor.oferuje.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 00:54:30 MET DST

Też mam sprzęd umożliwiający hibermacje, w Windows 98 se jest taka obcjia
ale nic z tego niedziała, natomiast w Windows 2000 jest OK. Bardzo ładnie
sie zamyka i ponownie uruchamnia, nie miałem okazi testować Windows ME ale
jak mi wiadomo to jest poprawiona wersjia Win98 to oznacza to samo czyli
wielkie gówno, a tak na marginesie Windows to wielka pomyłka, windows to
jeden wielki błąd

Pazdrawia wielki przeciwnik Windows I Billa

Rafał