Re: PixelView Play TV i NICAM

Autor: Adam Stawiszyński (stawek_at_mazurek.man.lodz.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 12:02:04 MET DST

Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" <shark_at_post.pl> napisał w wiadomości
> ciach
> Niedawno ktoś wspominał o karcie ISA do dekodowania NICAMu za 150
> zeta. IMHO nie warto.

Zależy kto co lubi. Zakupiłem za 129PLN dekoder wielosystemowy. Ponieważ
kolega poprosił mnie, żebym mu pożyczył, to jestem od pewnego czasu znowu na
mono i..... tęsknię. Jakość dźwięku na TVP1, VIVIe (NICAM) i MTV (A2) jest
dużo lepsza (oprócz stereo poprawiają się także wysokie tony). Także według
mnie warto jeśli ma się akurat zbędne 130PLN. Ja miałem i zakupu nie żałuję
(nie będę zakupu polecał, bo ktoś mnie posądzi o kryptoreklamę).
Karta jest na ISA, ale ze złącza pobiera tylko napięcia. Już niedługo
przerobię ją, żeby brała napięcia z wtyczki jak do dysku i wtedy będzie
uniwersalna (na grzebieniu ma tylko tam ścieżki gdzie jest napięcie, więc
niedużo trzeba zalakierować i powinna wejść w jakieś PCI (najwyżej
pilniczkiem dopasuję).

Pozdrawiam.

Adam.

P.S. obejrzeć i zamówić można na www.agas.alpha.pl. Termin realizacji około
tygodnia i przysyłają w paczce ładnie wypełnionej materiałem amortyzującym.