lamerskie pytania - HELP

Autor: dd (wsza100_at_kki.net.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 12:22:01 MET DST

Bardzo wszystkich przepraszam, że wpadam na grupę ni z gruszki ni z
pietruszki, ale koleżanka musi zaliczyć informatykę przed pracą dyplomową
(marketing) i podesłała mi kilka pytań. Ja jestem na to zbyt miękka buła.
Może ktoś z grupowiczów sypnie definicjami, najlepiej na priva, aby nie
śmiecić.
dd
1. Rola plików Commad.com, Autoexec.bat, Config.sys w Dos'e
2. Jak dzielimy pamięć w systemie Dos
3. Podział pamięci operacyjnej RAMw Dos'e
4. Różnica pomiędzy ścieżką bezwzględną i względną
5. Co to znaczy, że system Unix jest systemem wielozadaniowym i
wielodostępnym
6. Rola administratora systemu Unix
7. Określ co jest interpretatorem poleceń w systemach Dos, Unix, Windows
8. Wyjaśnij co kryje się pod skrótami DLL, OLE, DDE
9. Jaka jest różnica pomiędzy kopiowaniem, dołączniem i osadzaniem obiektów
w systemie Windows
10. Czym różnią się zsadniczo od siebie Dos, Unix i Windows