Re: Czy monitory Dell sa dobre?

Autor: Marek Pajak (marekp_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 10:54:19 MET DST

PiotrekŽ napisał(a) w wiadomości: <8FABA369Dviko_at_Piotrek>...

>Mam w pracy 17" Dell UltraScan D1025-HE. Jest super. Strasznie sie
>wkurzam ze nie moge takiego nigdzie kupic. Chyba go ostentacyjnie
>uszkodze i pokryje koszty ;-))))
Ja mam w pracy 15" Dell 800HS i wydaje mi się że w środku siedzi jakiś SONY.
Wnioskuję po dwóch poziomych liniach typowych dla Trinitronów. IMHO Sony
robi je na zlecenie dla Della, a ten sprzedaje je tylko ze swoim sprzętem.

Pozdrowienia
Marek