Re: problem z geforce 32mb i płyta główna Super Grace

Autor: Artur Sz. (ArtureSz_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 13:58:43 MET DST

Użytkownik Adam <adam_at_comp-tronic.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8pddps$gg2$1_at_h1.uw.edu.pl...

> Mam klienta który kupił u mnie płyte Sgrace ATX na intelu BX 440 + sb16
(na
> płycie) w grudniu 1998r .
> Tydzień temu kupił karte grafiki Geforce i to niestety nie współpracuje ze
> sobą .

Co za leszcz kupil do takiej starej plyty GeForca?
A moze sprzedawca powiedzial mu ze to pojdzie :-))) .
Jesli ci to nie sprawi roznicy to niech odda karte a ty zwroc mu forse.Albo
 niech zmieni plyte :-).