Re: p3 650/700=>1Ghz a seria

Autor: DAREK (darles_at_terabajt.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 16:59:38 MET DST

On Wed, 6 Sep 2000 15:20:09 +0200, "Jop" <Jop2_at_poczta.wp.pl> wrote:

>Witam
>Jeżeli któryś z szanownych grupowiczów kupił wymienione w temacie proc i
>udało mu się overclokować powyżej 1 Ghz to mógłby się podzielić ze mną
>numerami
>ich serii?
>Szczególnie mile byłyby widziane numerki proców zakupionych nie mniej niż 2
>miesiące temu...
Mam to szczescie w nieszczesciu ze moj proc PIII 700 bryka stabilnie
na 933MHz i to przy jego nominalnym napieciu 1.65V.
Na 980 pojdzie gdy go pogonie 1.75V wtedy tez jest stabilny,
probowalem na 1016MHz (7x145) w Quake III chodzi ale 3DMark 2000 i
jego helikopter to juz zbyt wielkie wyzwanie :-( byc moze gdybym dal
1.8V to uleczylbym ten problem ale jest jedno ale, gdy pracuje na
933MHz (7x133) to osiagam najlepsze wyniki w Quake III, 3DMark 2000 a
zwiekszajac FSB ponad 133MHz musze odpuscic pamieci i zwiekszyc jej
CAS z 2 na 3 co zdecydowanie wplywa na wydajnosc systemu i zysk z
wyzszej czestotliwosci pracy CPU marnowany jest przez wolniejsze
utawienia pamieci :-(
Suma sumarow w grach na jedno wychodzi co innego konwertowanie wav do
mp3 tu wazniejsza jest sybkosc CPU od ustawien pamieci.

Co do proca to kupilem go jakies 10 dni temu jest to PIII FCPGA
700/100 Philippines
Prod.Code BX80526f700256ESL45Y
FPO#: 7020A161

Dzialam na plycie ABIT SE6 a do chlodzenia proca mam Golden Orbita
przy 1.75V i 700_at_1016 temp. proca dobija 50'C w 700_at_933 Vcore 1.65
mam 45'C przy mocnym obciazeniu ma sie rozumiec.
Pamiatki to SIEMENS 2x 128MB PC133

Pozdrawiam

Darek