Re: Podlaczenie modemu i telefonu (serio!)

Autor: DAREK (darles_at_terabajt.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 16:59:48 MET DST

On Thu, 07 Sep 2000 11:41:39 +0200, Krzysztof Pawleta
<krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Radzę jednak przetestować: połączenie przeważnie (o mnie zawsze) jest
>szybsze, jak telefon jest odcinany przy korzystaniu z linii przez modem
>(właśnie to robi porządny modem: wyłącze gniazdo PHONE, gdy łączy się
>cyfrowo z siecią)

No wlasnie jak to jest do tej pory mialem modem US Robotics Sportster
wew. a teraz przy braku ISA na plycie wymienilem go na ten sam model
tylko zewnetrzny a ten nie chce odpinac linii (PHONE).
Czy jest jakis komenda AT regulujaca te sprawy o ktorym nic nie wiem ?

Pozdrawiam

Darek