Re: Pytanie o IRDA

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 11:44:57 MET DST

> Mam pytanie odnosnie tego standardu.
> 1. Gdzie mozna znalezc wiecej informacji nt. temat? Znacie jakies
> strony poswiecone temu zagadnieniu?
> 2. Jak wykonac zewn. interfejs (chodzi mi podlaczenie diody IR i
> fotoelementu do portu). Moze ktos ma schemat. Jesli tak to bardzo
> bylbym wdzieczny za podeslanie mi na priva: rayden_at_box43.gnet.pl

Po co tyle klopotu.
Idz tam gdzie kupiles plyte czy kompa i powiedz ze w ramach gwarancji
nie mozesz korzystac z funkcji irda na plycie
i chcesz zeby zainstalowali, albo kompa, plyte oddasz
z uwagi na niesprawnosc w realizacji funkcji opisanej w instrukcji
plyty glownej.

Kolega tak zrobil i mial irde zainstalowana za kilka dni, za drobna
oplata.