Re: Alternatywny soft do tunera TV ?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 14:27:26 MET DST

On Fri, 8 Sep 2000 23:06:12 -0400, "HackemoN"
<hackemon_at_mindspring.com> wrote:

>Jakiej innej karty soft najlepiej uzyc aby moc ogladac
>TV ? Dodam, ze mam BorgTV, ale on dziala tylko w
>systemie PAL, a ja potrzebuje NTSC.

Po kolei:
- MoreTV do telewizji, ale on chyba też nie ma NTSC
- BorgTV. Dlaczego? Bo jak napiszesz do autora, to dorobi obsługę
NTSC. Właśnie pracuje nad zupełnie nową wersją tego progsa, więc pisz
do niego szybko.
- bRadio Pro 1.1 do radia. Rewelka programik.
- bRemote 1.1 do obsługi pilotem CAŁEJ windy. Odlot totalny.
- VirtualDub do zrzucania video do avi.

Ten komplet skutecznie mi pomaga zapomnieć o szajsowatym sofcie avera.
Bardzo polecam. No i wszystko freeware (chociaż nie wiem jak
VirtualDub).

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.hg.pl - wyciszanie wiatraków