Alternatywny soft do tunera TV ?

Autor: HackemoN (hackemon_at_mindspring.com)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 05:06:12 MET DST

Cze,

Mam Tuner AverMedia TVPhone Stereo Remote,
i Win2000. Soft firmowy Aver'a jest krotko mowiac
do rozbicia o d.... :) wiec mam pytanie:

Jakiej innej karty soft najlepiej uzyc aby moc ogladac
TV ? Dodam, ze mam BorgTV, ale on dziala tylko w
systemie PAL, a ja potrzebuje NTSC. MultiDec 5.4
wywala sie co 10 sekund, wiec on tez odpada. JTV
zachowuje sie conajmniej dziwnie, ale moze to moja
wina (zla konfiguracja). Najlepiej przydalby mi sie soft
firmowy od innej karty o podobnych parametrach
(Bt-848, stereo, pilot, etc.)

Z gory dzienx :)

--
HackemoN (or compatible)