Re: HDD IBM 5400RPM a 7200RPM

Autor: Lem (lem_at_poczta.fm)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 22:46:22 MET DST

masz racje wzrost predkosci dysku jest bardzo odczuwalny w pracy.
co do glosnosci to mialem IBM DJNA 7200obr (poprzedni model)
i wlasnie z powodu jego glosnosci mam teraz prawie bezglosne Fujitsu.
jezeli zalezy ci na "cichosci" kompa to 7200obr zdecydowanie odradzam.

Użytkownik PeterPan <ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39b93829_at_news.astercity.net...