Re: HDD IBM 5400RPM a 7200RPM

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 21:03:41 MET DST

| Jezeli roznica w cenie jest niewielka to kupuj szybszy,

Raczej niewielka bo okolo 40PLN.

| ale jesli roznica w
| cenie jest duza to lepiej dokup sobie Ram'u a przyrost przedkosci zauwazysz
| golym okiem :))
| IMHO predkosci dyskow nie odgrywaja wiekszej roli jesli chodzi o przedkosc
| calego systemu

Oj, tu by sie nie zgodzil. Z mojego doswiadczenia wynika ze twardziel w systemie
(a wlasciwie predkosc dzialania jego mechnaiki) to najwezsze gardlo systemu.

| o wiele wazniejszym problemem jest RAM

Owszem ale tylko do pewnej granicy. Poza tym jak wspomnialem roznica cenowa
miedzy omawianymi dyskami jest niewielka dlatego wole na razie jednak
zainwestowac w szybszy dysk.

Dzieki za opinie.

3m sie
P.