Re: serial-PS/2

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 02:18:05 MET DST

Antoni wrote:

> Da sie, ale sa dosc male szanse. Mialem identyczny problem a A4Tech WWW-15.
> Po prostu przejsciowka byla 4-przewodowa, a mysz wymagala 5 kabelkow.
> Trafilem dopiero za 3 razem. Przejdz sie po kumplach (majacych podobne
> myszy - nie ma zadnego standardu i panuje pelna samowola z tymi adapterami.
> Mozesz np. odwrotnie trafic z zasilaniem) i posprawdzaj. Na pewno jedna para
> to zasilanie, 1 kabel to zegar, drugi to dane, a ten piaty to chyba
> odpowiada za bajery.
> Jednak najlepiej rozkrec myszke, zobacz ile wymaga kabelkow i sprawdz, czy
> [...]

Polecam:
http://www.hardwarebook.net/hwb13htm/hwb/ad_MousePs2Serial.html
http://www.hardwarebook.net/ad_MouseSerialPs2.html
Na stronie:
http://www.hardwarebook.net/hwb13htm/hwb/menu_Adapter.html
(Jest tam jeszcze jak podłączyć klawiaturę i mychę do jednego PS/2 w kompie
;-)
P.S.Czyli i tak są tam 4 przewody i zawsze mi tyle starczyło (bo i gniazdo
na płycie mam podłączone 4 ścieżkami) - a mam myszy z rolkami ;-)
(Ale na niektórych płytach jest 5 ścieżek, bo oba gniazda KLAWIATURY i MYSZY
są tak samo podłączone i jeden sygnał jest do KEYóW, a drugi do MYCHY)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|