Re: Start Windows i dziwny komunikat

Autor: Antoni (qlomb_at_polbox.com)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 20:54:04 MET DST

Grzegorz Gajewski napisał(a) w wiadomości:
>Podczas startu Windows, zaraz po załadowaniu autoexeca, pojawia sie na
>ekranie dziwny komunikat: "Nieprawidłowy przełącznik /SIMPLEUI "
>Teraz to się dzieje prawie w każdym nowym komputerze. Jeszcze jakieś pół
>roku temu, to była rzadkość, mimo tego samego Windowsa (98). W moim starym
>kompie (K6-450) nigdy takiego komunikatu nie widziałem, a teraz po
>przesiadce na celka, za każdym razem.
>Od czego to jest? (tak z ciekawości, bo komputer chodzi...)

Jesli to komunikat w trybie tekstowym to chyba masz wpisane jakies bzdury w
Autoexeca i po prostu system karci Cie bledem.
Jesli graficzny to prawdopodobnie masz jakis program ladujacy sie na starcie
systemu. Cos kiedys odinstalowywales innego i cos temu programowi
zaszkodzilo, tak, ze teraz zdziwia. Najlepiej go wylacz (MSCONFIG) i
zainstaluj od nowa / odinstaluj.