VIA Apollo MVP3 i Voodoo (1 i 2)

Autor: Lukasz Masko (masko_at_wars.ipipan.waw.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 15:27:07 MET DST


Jeden post juz napisalem, ale zdaje sie nie doszedl. Ponawiam wiec.

Kupilem ostatnio plyte na chipsecie VIA Apollo MVP3 (niezbyt nowa, ale
przyjemna) z prockiem AMD K6-2 333. Okazalo sie, niestety, ze plyta w zaden
sposob nie chce pracowac z moim Voodoo Graphics (Helios). Pod Win95 przy
probie dostepu nastepowal reset komputera, pod Linuxem wyjscie z signal 11.
Zamiast niej wlozylem wiec wzieta od znajomego Voodoo2. Tutaj bylo troche
lepiej, bo Unreal juz poszedl, ale Quake2 juz nie (moge to tlumaczyc jakimis
wzgledami programowymi, bo nie wywalal sie przy dostepie do Voodoo, tylko w
rev_soft.dll, aczkolwiek na innej, starszej plycie ta sama konfiguracja
programowa pracowala bez zarzutu).
Czy ktos potrafi wyeliminowac te "niekompatybilnosci"? Co do softu, pewnie
wkrotce przeinstaluje Windows, wiec moze pomoze an Quake-a. Ale co z Voodoo1?

Pozdrawiam

                                                        Lukasz Masko

--
Lukasz.Masko_at_ipipan.waw.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:36:15 MET DST