Re: Problem z dyskiem twardym

Autor: Marcin BACIK Koteras (delphins_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 12:25:06 MET DST

konlin napisał(a):

> Sprzęt to WD Spartan 75DA-00AWA1. Pierwsze zdziwienie
> nastapilo wtedy, kiedy po poprawnym rozpoznaniu przez BIOS (7509 MB) fdisk
> pokazał mi 7146 MB (plyta Terkam, Award BIOS'97, Win 95 OSR2). Nie ufalem
> windowzie wiec odpalilem fdiska spod Linuxa i... to samo. Ale to jeszcze
> nic.

To przecież normalna sprawa!(Chyba że coś się zaczęło zmieniać)
Zawsze była różnica w tym co pokazuje Bios a tym co system, bo jedno
liczy 1 kb jako 1000 bajtów a drugie jako 1024 bajty czy tez
przeliczane to jest na poziomie MB, ale sprawa jest analogiczna...
A reszta problemów to po prostu padnięty dysk (IMHO).

pzodrawiam,
bacik

--
WWW: http://delphins.topnet.pl