Re: Problem z MSI 6163Pro

Autor: TomaszW (warren_at_ibs.com.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 12:09:27 MET DST

Witam
 mialem podobne problemy
tyle ze dwoma segatami+cd, (zarowno na MSI6163 jak i na BX-master)
jesli ustawisz na drugim kanale cd na mastera i dysk na slava
a nstepnie wepniesz na tasme :
w srodkowy slot ( nie wiem jak to do konca opisac, ale chyba wiesz o co
chodzi) dysk ustawinony na slava i na koniec tasmy cd-problem zniknął
jak ręką odjął, sprobuj u siebie. u mnie dziala tylko przy takim
podlaczeniu w innych przypadkach sie cos jebi.....
 Zwroc uwage jesli dysk nie wspiera udma33/66 czy windows sam nie
wstawil sobie tego dysku jako UDM, bo u mnie robil to na slavie
regularnie.
IMHO to bardzo dobra płyta główna

pozdrwawiam
Warren