Re: Zoltrix FMVSP56E

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 07:12:23 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:39B8043A.9A4D1E0F_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> Kable modem-komp i komp-płyta masz napewno dobre?
> Co znaczy "nie chce pracowac z predkoscia 115kb"???
> Ustawiasz np. we właściwościach modemu (w Mój komputer) "maksymalna
> szybkość" na 115kb i ci nie chodzi (np. Diagnostyka->Więcej informacji w
> panelu sterowania)???
> Może masz skopany init-string...
> --
> | 'Krzys' Pawleta |
> | mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl |

Kabel - jest ok na tym kablu podlaczalem do swojego kompa, i inny modem . We
wlasciwosciach modemu ustawione 115 kb nawet comy przsestawilem z domyslnych
na 115 kb - a to cudo w diagnostyce wykazuje najwieksza predkosc na 19,2 kb
.Init stringow nie uzywam ...
Tak jak wczesniej pisalem ten sam modem na moim kompie jest ok - moj modem
na tamtym kompie tez ok ..

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl